Svoj dokument môžete nahrať priamo na našich stránkach pri zadávaní objednávky.
2. Potvrdenie objednávky
V krátkom čase od nás dostanete email. Spočítame strany, cenu a potvrdíme aj termín, v ktorom môžete svoje súbory očakávať opravené.
3. Fakturácia
Spolu s potvrdením objednávky vám pošleme aj zálohovú faktúru. Po jej úhrade sa okamžite pustíme do práce.
Ak vás tlačí čas a nemôžete čakať na dokončenie bankového prevodu, dajte nám o tom, prosím, vedieť v poznámke k objednávke alebo nám napíšte email.
4. Kontrola
Vo vašich súboroch pozorne opravíme všetky chyby, ktoré nebudú spĺňať pravidlá slovenského pravopisu.
5. Vyznačenie chýb
Textové dokumenty z kancelárskych editorov, akým je Microsoft Word, LibreOffice alebo OpenOffice Writer, opravíme v režime monitorovania zmien. Vďaka tomu jednoducho nájdete všetky upravené miesta.
6. Hotovo
Hneď ako bude vaša objednávka hotová, vám opäť napíšeme email. V jeho prílohe nájdete svoje opravené súbory.